Založba Pasadena

Nakup

Klubska cena: 26,60 EUR

Redna cena: 37,95 EUR

Prihranek: 11,35 EUR, 30%

To knjigo naši kupci navadno dobijo v 2 delovnih dneh.

Blaž Erzetič, dr. Helena Gabrijelčič

3D od točke do upodobitve, druga, izpopolnjena izdaja

Računalniško generirane 3D risanke, posebni učinki v filmih, video igre, znanstvene vizualizacije in simulacije, stereoskopija, hologrami itd.

S 3D-jem se dnevno srečujemo. Določene aplikacije so nam v pomoč pri delu in študiju, druge pa nam prijetno zapolnijo prosti čas. Fascinacija nad to tehniko prikaza je očitna, saj je v zadnjih letih njena priljubljenost in uporabnost močno narasla.

  • Sploh vemo kaj je 3D?
  • Kako deluje in kako ga zaznavamo?
  • Kako naredimo 3D sliko?
Knjiga nas vodi od najbolj preprostega gradnika – točke, pa do izdelave končne podobe. Dodatne razlage nam razložijo še pripadajoče procese percepcije prostora, svetlobe in gibanja.

Druga, izpopolnjena in razširjena izdaja, vsebuje prenovljene in dodatne primere, vključno s slikovnim gradivom, s čimer marsikateri postopek pridobi na nazornosti.

Dodani sta še dve popolnoma novi poglavji: Izdelava 3D slike v praksi in Galerija.

V prvemu izmed novih poglavij je prikazan postopek izdelave slike v nekaj, med uporabniki razširjenih in priljubljenih 3D programih, od začetka modeliranja pa do končne upodobitve, v drugem pa je zbirka presunljivih 3D grafik velikih svetovnih mojstrov te tehnike.

Iz recenzije - dr. Tanja Nuša Kočevar:

Knjiga 3D od točke do upodobitve nudi vpogled v teorijo 3D grafičnega modeliranja in upodabljanja ter natančno in razumljivo predstavlja kompleksnost področja. Zajetno slikovno gradivo ima v publikaciji izjemno velik pomen, saj poleg izčrpne teorije tudi vizualno predstavi vpliv posameznih parametrov v procesu 3D modeliranja ter upodabljanja na objekt in na sceno. Prav zaradi tega vzbuja v bralcu željo po ustvarjanju lastnega virtualnega sveta. Knjiga je zanimiva za tiste, ki se prvič srečujejo s to temo, kot tudi za tiste bolj izkušene, ki želijo poglobiti znanje s področij, pomembnih za uspešno delo v 3D grafiki, na primer področja o barvi, svetlobi in optičnih pojavih. Vsekakor knjiga, ki naj bi bila na mizi vsakega oblikovalca, ki se ukvarja z ustvarjanjem 3D grafike.

Pogled v knjigo

O avtorjih

Blaž Erzetič

Več let stalni dopisnik revije Klik in avtor mnogih poljudnih in strokovnih člankov na področju računalniške grafike, kot tudi predavanj na to temo širom Evrope. Idejni vodja festivala novomedijskih umetnosti Pixxelpoint ter tudi sam ustvarjalec na področju grafike, videa in glasbe.

dr. Helena Gabrijelčič

Predavateljica in asistentka na Katedri za informacjsko in grafično tehnologijo, Oddelka za tekstilstvo, Naravoslovnotehniške fakultete (Univerza v Ljubljani). Vodi vaje iz predmetov Tiskarski postopki, Tisk, Tiskovne forme ter vodi predavanja predmeta Osnove 3D modeliranja na 1. stopnji bolonjskih študijev. Doktorirala je iz področja barvne metrike in skupnih barvnih učinkov večbarvnih površin. Kot vodilna in prva avtorica je soavtorica devetih izvirnih znanstvenih člankov in avtorica enega preglednega znanstvenega članka, od katerih je šest objavljenih v mednarodno priznanih revijah z indeksom citiranja (SCI). je nekajletna članica organizacijskega odbora Simpozija o novostih v grafiki.

Info

Založba: Založba Pasadena
Jezik: slovenski jezik
Vezava: broširano
Strani: 270
Mere: 210 x 210 mm
Izid: maj 2010
ISBN: 9616661116
ISBN-13: 9789616661119

Ocena

Povprečna ocena: ★★★★★ število ocenjevalcev: 1

Dare Birsa★★★★★ Odlična knjiga za vse, ki začenjajo ali že ustvarjajo 3D prostore, objekte, animacije. Knjiga je osnovno branje, saj bralcu na zelo enostaven način razjasni vse pojme, na katere naletimo v menijih 3D programov, pa se nam včasih le zdi, da vemo za kaj gre. Dodatno pa razveseli tudi s preprosto razlago spremljajočih, a potrebnih znanj s področja svetlobe, barvnih prostorov, fotografije - dovolj izčrpno, da so ta znanja uporabna tudi pri 2D oblikovanju. Med tem ko nas večina debelih priročnikov zgolj mehansko vodi skozi primere, nas knijiga opremi z znanjem, na podlagi katerega res vemo kaj je čemu namenjeno in se tako lažje znajdemo v katerem koli 3D programu. Pri tem avtorja pokrijeta celotno področje od modeliranja do animacije in dodata poenostavljen primer modeliranja v različnih programih, s čimer bralcu tudi olajšata izbiro pri odločitvi glede programske opreme.

Moja ocena

Priporočite prijatelju

Ocenite: 3D od točke do upodobitve, druga, izpopolnjena izdaja

Če ste že vpisani med kupce v spletni knjigarni, je dovolj, da vnesete le svoj e-naslov.

Ocena:

Z oddajo ocene dovoljujete Založbi Pasadena, d.o.o., da jo po svoji presoji objavi na spletnih straneh oziroma v reklamnem ali drugem tiskanem gradivu.

Priporočite: 3D od točke do upodobitve, druga, izpopolnjena izdaja

Oglejte si tudi

Kontakt