O avtorju
Marty Cagan
MARTY CAGAN je v širokem krogu poznavalcev priznan izjemni strokovnjak za produktno vodenje.
Je ustanovitelj svetovalno-izobraževalnega podjetja »Silicon Valley Product« (SVPG). Marty je v izvršnih vlogah delal na področju razvoja novih izdelkov za nekatera najuspešnejša podjetja na svetu, vključno s Hewlett-Packard, eBay in v preteklosti Netscape.
O knjigi
Z navdihom
Kako današnja najuspešnejša tehnološka podjetja - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - oblikujejo, razvijajo in uvajajo izdelke, ki so osvojili srca več milijard ljudi po vsem svetu? Morda presenetljivo, to delajo zelo drugače kot večina tehnoloških in drugih podjetij.
Izjemni poznavalec pristopov razvoja novih izdelkov, Marty Cagan, v knjigi bralcem nudi »mojstrski tečaj« o tem, kako v podjetju zasnovati in oblikovati oddelek za razvoj izdelkov, ki bo opolnomočen in učinkovit ter kako se lotiti in izvesti razvoj izdelka, ki ga bodo kupci oboževali in bo doprinašal k poslovnim rezultatom.
Celotni proces opiše v poglavjih o sestavljanju ekipe razvojnega oddelka in naborov veščin, o odkrivanju poti do pravega izdelka, o uporabi vitkih (lean) in enostavnih postopkov spreminjanja izdelka ter o ustvarjanju močne razvojne kulture v podjetju. In to na način, da bralci pridobljene informacije lahko takoj uporabijo pri svojem delu. Raven njihovih prizadevanj za boljše in uspešnejše izdelke se bo močno povečala.
»Umetnost produktnega vodenja je umetnost življenja. Obkrožite se z dobrimi ljudmi, osredotočite se na svojo energijo, gradite vrhunske produkte z integriteto in imejte trdno izdelana stališča, a jih izvajajte sproščeno. Marty je eden od najboljših učiteljev te umetnosti.«
Punit Soni, ustanovitelj in izvršni direktor, Robin, nekdanji APM pri podjetju Google
Knjiga »Z NAVDIHOM« bo vas in vaše podjetje popeljala do višje ravni angažiranosti strank, do doslednejših inovacij in poslovnega uspeha - ne glede na to ali ste zagonsko podjetje, ki si prizadeva doseči ujemanje izdelka in trga, ali podjetje v fazi rasti, ki želi razširiti produktno ekipo in nabor izdelkov ali
uveljavljeno podjetje s tradicijo, ki želi (p)oživiti procese ustvarjanja novih proizvodov.
Polna avtorjevih osebnih izkušenj in zgodb - in profilov nekaterih najuspešnejših produktnih menedžerjev in tehnoloških podjetij, kot so Adobe, Apple, BBC, Google, Microsoft in Netflix - vam bo »Z NAVDIHOM« pokazala, kako povečati lastna prizadevanja za ustvarjanje (tehnoloških) izdelkov, ki bodo navduševali vaše stranke.
Listanje po vsebini knjige