Prodajni in plačilni pogoji
- Založba Pasadena d.o.o., Tehnološki park 20, 1000 Ljubljana, matična številka 1313908000 je vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, reg.vložek št. 1998/03953 in je zavezanec za plačilo DDV (SI87438488).
- Cene so v evrih (EUR) z DDV v višini 5 % za knjige in 22 % za programsko in strojno opremo. Ponudba velja za naročila v spletni knjigarni.
- V primeru enkratnega naročila v skupnem znesku 40,00 EUR ali več, založba kupcu ne obračuna stroškov pošiljanja blaga na njegov naslov. V vseh drugih primerih založba kupcu obračuna udeležbo pri stroških odpreme in pošiljanja blaga v pavšalnem znesku 4,60 EUR (znesek vključuje davek na dodano vrednost v višini 22 %).
- Kupec je morebitno reklamacijo založbi dolžan sporočiti takoj‚ najpozneje pa v osmih dneh po prejemu računa. Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako reklamira pri založbi v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Kupec lahko zahteva po lastni izbiri, odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec v obvestilu o napaki le-to natančneje opisati in založbi omogočiti, da blago pregleda. Če napaka ni sporna, mora založba čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora založba v roku 8 dni podati kupcu pisni odgovor.
- Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 14-ih dneh od prejema blaga na e-naslov info@pasadena.si oz. nas obvestiti na naslov Založba Pasadena d.o.o., Tehnološki park 20, Ljubljana. Tej pravici se kupec ne more odpovedati. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga, ki ga mora založbi vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu. Sporočilo je pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 14-ih dneh potem, ko je obvestil založbo o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora kupec vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko mu je bilo izročeno, na naslov Založba Pasadena d.o.o., Tehnološki park 20, Ljubljana. Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen na povezavi: www.pisrs.si. V primeru odstopa od pogodbe oz. najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, je založba dolžna vrniti kupcu vsa prejeta plačila in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
- Naročilo velja kot osnova za pripravo ustreznega predračuna ali odpremo knjig s plačilom po povzetju ali s plačilno kartico.
- Založba naročene in že izdane knjige odpremi takoj po obvestilu o plačilu, oziroma jih na kupčevo željo odpremi po povzetju.
- Če naročilo vsebuje knjige, ki niso na zalogi, založba kupca obvesti o dobavnem roku z e-sporočilom, ki ga odpošlje v dveh delovnih dneh po prejemu naročila.
- Založba bo kupcu omogočila reševanje pritožbe po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu 01 475 95 35), pošti (na naslov Tehnološki park 20, Ljubljana), e-pošti (info@pasadena.si) in ga vseskozi obveščala o statusu pritožbe. Interes založbe je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi veljavnimi predpisi. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, založba, kot pristojnega za reševanje spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu za Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov priznava Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, Ljubljana, info@ecdr.si, http://www.ecdr.si, tel: 08 205 65 90, fax: 01 244 99 95. V primeru, da pritožbi kupca ni ugodeno z notranjimi postopki založbe, bo založba obvestila kupca na trajnem nosilcu podatkov, katerega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov priznava, skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe. Če kupec in založba spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje le-tega pristojno stvarno pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.
- Založba seznanja kupca z elektronsko povezavo na platformo za Spletno reševanje potrošniških sporov.
- Založba hrani vsebino pogodbe na svojem strežniku in je dostopna kupcu.